حضور و غیاب تشخیص چهره KF160

یکی از بهترین سیستم ها در حوزه کنترل تردد دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره KF160 می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  kf160 دارای سیستم شناسایی تشخیص چهره  وکارت و رمز می باشد. در این دستگاه حضور و غیاب شناسایی صورت ازطریق دو دوربین تعبیه شده  بر روی دستگاه صورت می گیرد می گیرد و همین طور با وجود سیستم مادون قرمز بر روی  صفحه دستگاه این امکان به وجود آمده تا در محیط تاریک هم امکان ثبت اطلاعات تردد در دستگاه کنترل تردد وجود داشته باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره KF160

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ۲۸۵۶۱

سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاهها به صورت لینوکس میباشد .همانطورکه قبلا گفته شده  وجود یک سیستم عامل بر روی یک دستگاه باعث گردیده که بتوان برنامه های جانبی مانند تخلیه آنلاین اطلاعات را هم بر روی دستگاه برنامه سازی کرد تا بتوان با نرم افزارهای شرکتهای دیگرهم امکان ارتباط داشته باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره امکان ذخیره سازی ۴۰۰ الگوی چهره و ۱۰۰۰۰عدد کارت و تعداد ۸۰۰۰۰ رکورد برای ذخیره سازی اطلاعات دارد.بر روی این دستگاه حضور و غیاب کلیدهای ماموریت و مرخصی ساعتی نیز وجود داشته که کاربر برای استفاده از آن کلید مربوطه را زده و بر روی صفحه نمایش امکان ثبت چهره  به وجود آمده و تردد مورد نظر ثبت می گردد.

این سیستم حضور و غیاب قابلیت تخلیه اطلاعات به صورت USBو شبکه را داشته و امکان ارتباط به صورت آنلاین با نرم افزار حضور و غیاب را دارد. صفحه نمایش در دستگاه حضور و غیاب  به صورت ۲/۸ اینچی رنگی بوده و قابلیت نمایش فارسی و تقویم شمسی و همینطور سخنگوی فارسی می باشد.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب 


مهرپردازش ارائه دهنده تجهیزات و خدمات در حوزه انواع دستگاه حضور و غیاب ، دستگاه کنترل تردد ، دستگاه گشت و نگهبانی MT100 ، اسکنر اثر انگشت ، راکت بازرسی بدنی ، دوربین مداربسته با برند zk و suprema

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.