شیفت سالیانه دستگاه حضور و غیاب

در این مقاله در خصوص آموزش شیفت سالیانه دستگاه حضور و غیاب به دوستان مطالبی را ارائه می کنیم.

شیفت سالیانه دستگاه حضور و غیاب

در این قسمت شیفت های خود را تعریف می کنیم و برای این کار ابتدا درج را زده، سپس سال خود را انتخاب کرده و بعد برای شیفت خود در قسمت توصیف یک نام انتخاب کرده و وارد قسمت” چینش شیفت “می شویم.

شیفت سالیانه دستگاه حضور و غیاب

ساختن شیفت سالیانه دستگاه حضور و غیاب

برای تعریف شیفت عادی در قسمت شروع “از اول هفته)شیفت هفتگی(” را تیک می زنیم. در قسمت روزهای تعطیل روزهایی را که شیفت وجود ندارد و تعطیل است تیک می زنیم.
نکته: اگر همه روزها شیفت داشته باشیم در روزهای تعطیل، هیچ روزی را تیک نمی زنیم.در سایر تنظیمات شیفت مشخص می کنیم که در طول سال چه روزهایی را تعطیل هستیم،اگر در شیفتمان روزهای تعطیل رسمی، شیفت تعطیل باشد باید تیک تعطیل را زده، سپس گزینه تعطیل رسمی را انتخاب می کنیم.با این کار در شیفتمان تعطیلات رسمی که در تقویم تعریف شده است تعطیل می شود.

شیفت سالیانه دستگاه حضور و غیاب
در قسمت ترتیب چینش، مشخص می کنیم که شیفت ما در طول هفته به چه صورت است،برای چینش شیفت در این قسمت ابتدا بازه زمانی مورد نظر را که از قبل تعریف کردیم انتخاب کرده سپس گزینه فلش به راست را زده و به جدول مجاور انتقال می دهیم.از شنبه شروع به چینش کرده تا جمعه پیش می رویم.
نکته: اگر بازه زمانی پنجشنبه ما با سایر روزهای هفته تفاوت داشته باشد برای پنجشنبه بازه زمانی دیگر را که تعریف کرده ایم انتخاب کرده و در روز پنجشنبه قرار می دهیم)روز ششم( و برای جمع بازه زمانی تعطیل رسمی را انتخاب کرده و در روز هفتم قرار می دهیم.
در انتها گزینه “قبول” را می زنیم.


مهرپردازش ارائه دهنده تجهیزات و خدمات در حوزه لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب ، دستگاه کنترل تردد ،مدیریت باشگاه ورزشی نسخه پیشرفته، بهترین دستگاه گشت و نگهبانی ZK PT100 ، اسکنر اثر انگشت ، راکت بازرسی بدنی ،گیت بازرسی فلزیاب، دوربین مداربسته با برند zk و suprema

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.