درباره ما

گروه فنی مهرپردازش با در اختیار داشتن نیروهای جوان و مستعد در این مدت توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان در زمینه انفورماتیک – دستگاه حضور و غیابدستگاه کنترل تردد  – دستگاه گشت و نگهبانی – راکت بازرسی بدنیگیت فلزیاب و ایکس ری در ایران مطرح نماید.

درباره ما

درباره ما

گروه فنی مهرپردازش علاوه بر ارائه سخت افزارهای حضور و غیاب و کنترل تردد در زمینه نرم افزاری و راکت و گیت های بازرسی بدنی هم توانسته خدمات شایانی را به شرکت ها و سازمان های دولتی ارائه نماید. هدف اصلی این شرکت توسعه سیستم های امنیتی  و ارائه راهکارهای امنیتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای سازمان های خصوصی و شرکت های دولتی است.

گروه فنی مهرپردازش در حال حاضر با 2 شرکت بزرگ دنیا (SUPREMA  ,ZK)در حوزه حضور و غیاب و کنترل تردد و راکت بازرسی بدنی و گیت فلزیاب و ایکس ری همینطور اسکنر های اثرانگشت در ارتباط بوده و این محصولات را به مشتریان خود ارائه می نماید.

گروه فنی مهرپردازش از بخش های زیر تشکیل شده است :

واحد R&D

در این بخش کادری مجرب در خصوص خدمات سخت افزار و نرم افزار و همچنین خدمات شبکه مشغول به کار بوده که بهترین راهکارها را در زمینه سیستمهای امنیتی و بایومتریک با استفاده از تجهیزات مدرن در اختیار پرسنل فروش و فنی قرارداده تا آنها بتوانند از آخرین تکنولوژی های ارائه شده در زمینه بایومتریک استفاده نمایند .

بخش نرم افزار

این بخش از دو قسمت تشکیل شده است:
1- طراحی : فعالیت این قسمت در خصوص ساخت و طراحی منوها و گرافیک نرم افزار می باشد
2- برنامه نویسی : این بخش بعد از تحلیل نرم افزار و با توجه به نیاز مشتریان، از آخرین متد تولید نرم افزار استفاده کرده و عملیات کدنوسی را اجرا می نمایند

 بخش فروش و بازاریابی:

کارشناسان واحد فروش با در نظر گرفتن نیاز مشتریان محترم راهکارهای مناسبی جهت خرید محصولات حضور و غیاب و کنترل تردد در اختیار آنها قرار میدهند. هدف اصلی گروه فنی مهرپردازش بر پایه مشتری مداری می باشد.
این بخش جهت بازاریابی محصولات شرکت و معرفی آنها به مشتریان خود از طریق ایمیل – SMS اقدام به ارتباط تلفنی با مشتریان خود می نماید.

بخش پشتیبانی :

بخش پشتیبانی گروه فنی مهرپردازش یکی از مهمترین و فعالترین بخشهای اصلی سازمان می باشد.کارشناسان واحد پشتیبانی انجام کلیه امور مربوط به نصب و راه اندازی سخت افزار و نرم افزار های حضور و غیاب- خدمات پس از فروش- رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری از طریق تلفنی و اینترنت بر عهده دارند. این بخش تمامی تلاش خود را در جهت افزایش میزان رضایت و اعتماد مشتریان بکار میگیرد.

صدور کارت : تولید و آماده سازی انواع کارتهای پرسنلی ، شناسائی ، حضور و غیاب و بانکی و چند منظوره جهت استفاده در سیستم های مختلف در انواع گوناگون از وظایف بخش فوق می باشد . همچنین راه اندازی و آموزش استفاده از انواع دستگاه های چاپ کارت PVC از فعالیتهای دیگر این بخش می باشد .

درباره ما , دستگاه حضور و غیاب , کنترل تردد


شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالب زیر را مطالعه بفرمائید.

بهترين دستگاه حضور و غياب، ليست قيمت دستگاه کنترل تردد، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب، نرم افزار باشگاه ورزشي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.