نرم افزار دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostar(قسمت سوم)

در این قسمت قصد داریم در خصوص نرم افزار دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostar(قسمت سوم) مباحثی را اعلام کنیم.

راه اندازی نرم افزار دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد

در این بخش می خواهیم درباره چگونگی ساخت کاربری های ادمین ، دستگاه حضور و غیاب درب ها، محوطه ها،ادارات، کاربران و گروه های تردد و راه اندازی حضور و غیاب توضیح دهیم.ضمنا این راهنما دلیلی بر منع ارائه دهندگان از خدماتی مانند نصب های فیزیکی دستگاه های، سیم کشی در ها و دستگاه ها یا اتصال دستگاه های به شبکه نمی باشد.

ساخت حساب های کاربری مدیریت در نرم افزار دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostar:

قبل از اضافه کردن کاربر، بهترین کار این است که مدیران و اپراتور ها را در دستگاه حضور و غیاب ثبت کنیم.همچنین بهتر است تا تعدادی از پیشفرض های معمولی را در این باره بدانیم.

درجات مدیران:

دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد شرکت SUPREMA از درجات مختلفی از مدیران پشتیبانی می کند. هر درجه مدیریت دستگاه، دسترسی مشخصی به کنترل دستگاه دارد و می تواند از منوی آن استفاده کند. دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد سه درجه مدیریت را برای دسترسی به دستگاه را تعریف می کنند و این قابلیت را به شما می دهد که یک درجه جدید مدیریتی به دستگاه اضافه کنیم. که کنترل دسترسی به هر یک توسط مدیر اصلی قابل تغییر است.

 نرم افزار دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد
  1. ادمین:ادمین ها می توانند دستگاه ها، کاربران، محوطه ها و گروه های تردد را اضافه کنند و یا تغییر دهند.آن ها همچنین می توانند از ابزار های حضور و غیاب استفاده کنند. آن ها می توانند طبقه بندی های زمانی را انجام دهند، برنامه کار روزانه، شیفت ها، مقررات مرخصی و میزان مجاز مرخصی نگارش کنند. آن ها همچنیناین دسترسی را دارند تا تغییرات کوچکی اعمال کنند و گزارشات دستگاه حضور و غیاب را مشاهده کنند.به علاوه، آن ها می توانند همین درجات دسترسی به دستگاه کنترل تردد را هم تغییر دهند.
  2. اپراتور:اپراتور ها می توانند نرم افزار دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostar را از راه دور کنترل کنند.اپراتور ها تمامی موارد دسترسی ادمین ها و مقداری بیشتر از آن را دارند. مثلا آن ها می توانند حساب های کاربری ادمین ها و اپراتور های دیگر را بسازند و یا پاک کنند. مانند ادمین ها، اپراتور ها هم می توانند دستگاه ها، کاربران، محوطه هاو گروه های تردد را اضافه کنند و یا تغییر دهند. آن ها همچنین می توانند از ابزار های حضور و غیاب استفاده کنند.آن ها می توانند طبقه بندی های زمانی را انجام دهند، برنامه کار روزانه، شیفت ها، مقررات مرخصی و میزان مجاز مرخصی نگارش کنند.آن ها همچنین این دسترسی را دارند تا تغییرات کوچکی اعمال کنند و گزارشات دستگاه حضور و غیاب را مشاهده کنند.
  3. مدیر:مدیران قادر به خواندن تمام اطلاعات در منو ها هستند. هرچند آن ها نمی توانند تغییری در منو های برنامه ایجاد کنند.بسته به نیاز های کسب و کار شما، قابلیت مشاهده رویداد ها هم می تواند برای شما کارآمد باشد.
  4. سطح مدیریت دلخواه:سطح مدیریت دلخواه می تواند تا هر حد که شما بخواهید به کاربر اجازه ورود دهد. بسته به نیاز های یک کسب و کار این قابلیت می تواند بسیار کارآمد باشد. در یک تنظیم معمولی غالبا حداقل یک نفر با دسترسی کامل وجود دارد. در درجه پایین تر از این فرد، چند اپراتور کار های خاصی از قبیل کنترل از راه دور درب ها و قفل ها، اضافه کردن کاربران، شناسایی اثر انگشت ها، صدور کارت های تردد، اضافه کردن گروه های تردد، تعریف محدوده های زمانی و ثبت کردن رویداد های هشداری را نیز می تواند انجام دهد.

لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب ،بهترين دستگاه حضور و غياب ،ليست قيمت دستگاه کنترل تردد ، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب،راکت بازرسي بدني،دستگاه اکسس کنترل،نرم افزار باشگاه ورزشي، دستگاه گشت و نگهباني ،دستگاه ايکس ري، اسکنر اثر انگشت ،گيت فلزياب، دوربين مداربسته با برند zk و suprema

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.