هک کردن دستگاه حضور و غیاب امکان پذیر است؟

در این پست میخواهیم بدانیم آیا هک کردن دستگاه حضور و غیاب امکان پذیر است؟

همانگونه که ما می دانیم در حال حاضر اکثرا در هر مجموعه ایی و هر ارگانی جهت بازدید و گرفتن آمار ساعت حضور و غیاب کارمندان از دستگاه حضور و غیاب استفاده می گردد. این سیستم ها به عنوان ذخیره ساعت ورود و خروج پرسنل و همینطور ثبت ماموریت و مرخصی را انجام می دهند.

هک کردن دستگاه حضور و غیاب

در حاضر با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی،همه دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی اثر انگشت کار می کنند. به این معنی بوده که هر پرسنل برای ذخیره اطلاعات ورود و خروج خود در دستگاه از طریق اثر انگشت خود استفاده می کند.

اساس کار دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

در موقع نصب و راه اندازی دستگاه برای هر پرسنل یک یا دو اثر انگشت  ثبت می شود.اثر انگشت ها با توجه به شیارهای موجود در آن به وسیله دستگاه به صورت کدهای صفر و یک ذخیره می شود. و در صورتی که فرد اثر انگشت خود را بر روی سنسور بگذارد دستگاه حضور و غیاب، اثرانگشت فرد مورد نظر را با اثرانگشت ثبت شده در پایگاه داده خود مورد مطابقت قرار داده و در صورتی که عمل تطابق مورد قبول بود دستگاه تردد فرد مورد نظر را در سیستم ثبت می نماید.

هک کردن دستگاه حضور و غیاب

هک کردن

کلا جهت هک کردن دستگاه اثر انگشت احتیاج به داشتن اطلاعات بالایی در خصوص شناسایی الگوریتم های  اثر انگشت و مکانیزم این نوع سنسورها می باشد.در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی به مراتب کارخانجات تولید دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب سطح امنیتی این نوع سنسورها را بالا برده و سیستم این اسکنرها را به حالت بافت زنده تبدیل کرده اند.

کلا دریک مجموعه افرادی مایل به هک کردن دستگاه حضور و غیاب هستند که با قوانین موجود در یک مجموعه مخالفت دارند و یا افراد سودجوجهت تخریب دستگاه و یا کارشناسان IT در شرکت جهت تست امنیتی دستگاه .


مهرپردازش ارائه دهنده تجهیزات و خدمات در حوزه انواع لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب ،لیست قیمت دستگاه کنترل تردد ، دستگاه گشت و نگهبانی MT100 ، اسکنر اثر انگشت ، راکت بازرسی بدنی ،گیت بازرسی فلزیاب ZK-D4330، دوربین مداربسته با برند zk و suprema

لطفا به ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.