دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه

در این قسمت از مقاله در خصوص دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه به وسیله سرویس نرم افزاری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

حتما شما در هر جایی که در آن پرسنل مشغول به کار هستن یک دستگاه حضور و غیاب را دیده اید. عملکرد تمامی دستگاههای حضور و غیاب همانند هم هستن ولی در یکسری از موارد با هم تفاوت دارند.

یکی از این موارد در ابتدا مشخصات سخت افزاری بهترین دستگاه حضور و غیاب می باشد و در مرحله دوم نوع نرم افزار یا به اصطلاح فریمور به روز دستگاه حضور و غیاب می باشد که به هر دو مورد می پردازیم.

1- مشخصات سخت افزاری دستگاه حضور و غیاب:

در صورتی که شما یک مجموعه ایی داشته باشید که دارای چند شعبه بوده و از دفتر مرکزی با این شعبات به صورت شبکه داخلی و یا به صورت اینترنتی در ارتباط باشن باید از سخت افزاری استفاده کنین که قابلیت داشتن سیستم عامل لینوکس و یا اندروید و غیره برخوردار باشد. دستگاه حضور و غیابی که دارای سیستم عامل هست مانند ( دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کف دست ۳۸۳۰۴ – دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهرهG3 – دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UFaceدستگاه حضور و غیاب کنترل تردد۳۸۷۷۷) به مراتب سرعت بالایی نسبت به سخت افزاری دارد که سیستم عامل ندارند مانند (دستگاه حضور و غیاب مدل ۳۸۳۲۱ – دستگاه حضور و غیاب wl30 )

کلا  دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه بدون سیستم عامل برای مجموعه هایی که دارای تعداد کم پرسنل هستن مورد استفاده قرار گرفته و امکان ارتباط با یک سیستم کامپیوتر برای تخلیه اطلاعات را دارند.

2- نرم افزار (فریمور )

دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه

در دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه داشتن یک فریمور خوب و عالی یک پوینت مثبت به حساب می آید مخصوصا در خصوص تخلیه اطلاعات دستگاه.کمپانی سازنده دستگاه با توجه به نیازهای هر مجموعه یکسری از نرم افزار ها را برای دستگاه تولید کرده که با اپدیت فریم ویر دستگاه امکان اضافه شدن در منوی آن وجود دارد.

از مواردی میتوان به داشتن نرم افزار push در فریم ویر دستگاه حضور و غیاب اشاره نمود که این نرم افزار امکان تخلیه اطلاعات به آنلاین از شعبات را داشته و می توان با استفاده از نرم افزار سرویس تخلیه اطلاعات به راحتی این دیتاها را در یک بانک sql server داشت .

موردی که در این میان پیش می آید این هست که در بعضی از مواقع یکسری از مجموعه ها و ارگانها یک نرم افزار حضور و غیاب مخصوص مجموعه خودشان دارند که میخواهند اطلاعات تردد پرسنل را در نرم افزار داشته باشند به وسیله سرویس نرم افزار این امکان وجود داشته که بتوانند از طریق دیتابیس sql سرویس نرم افزاری ما و از طریق چند خط کد نویسی به نرم افزار خودشان به اصطلاح برنامه نویسان job بزنن.


مهرپردازش ارائه دهنده تجهيزات و خدمات در حوزه انواع دستگاه حضور و غياب ، کنترل تردد ، دستگاه گشت و نگهبانی ، اسکنر اثر انگشت ، دوربين مداربسته با برند zk و suprema

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.