دستگاه حضور و غیاب مدل vf380

یکی دیگر از محصولات فقط چهره دستگاه حضور و غیاب مدل vf380 میباشد.

در این دستگاه حضور و غیاب مکانیزم طراحی به صورتی است که فقط شناسایی چهره و کارت را قبول می کند . دستگاه حضور و غیاب مدل vf380 باداشتن امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی – منوی فارسی – پورت usb – شبکه – سیستم اکسس کنترل بهترین امکانات را در اختیار کاربر خود گذاشته است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جهت ثبت اولیه چهره در دو مرحله از صورت فرد اسکن میگیرد در مرحله اول باید چشمان خود را در درون کادر سبز رنگی که دستگاه نشان داده تنظیم نماییم .در این فاصله زمانی نباید پلک زد و یا سرتان را بالا و پایین آورده تا درجه شناسایی چهره به درصد مورد نظر برسد.در مرحله دوم نیز کادر پایینتر آمده و باید از دستگاه کمی دور شد و چشمان را در داخل کادر قرار داد.

دستگاه حضور و غیاب مدل vf380

در این مدل از سیستم حضور و غیاب دسترسی به منوی دستگاه بسیار آسان و سریع میباشد .هر فردی که به عنوان ادمین سیستم معرفی می شود میتواند فقط از طریق چهره به منوی دستگاه دسترسی داشته باشد .جهت تخلیه اطلاعات از طریق فلش- دسترسی به تنظیمات سیستم مانند تاریخ و ساعت دستگاه -تنظیمات اکسس کنترل حضور ادمین دستگاه الزامی می باشد.
همانطور که گفته شد این سیستم به صورت اکسس کنترل نیز عمل می کند و امکان ارتباط با انواع قفل برقی از طریق رله داخلی دستگاه داشته و این امکان را دارد که بتوان مدت زمان این رله را تنظیم نمود.بااستفاده ازاین قابلیت میتوان مدیریت درب را نیز تحت پوشش قرار داد.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب 


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب، راکت بازرسي بدني، نرم افزار باشگاه ورزشی، دستگاه گشت و نگهبانی wm5000x1، دستگاه ايکس ري، گيت فلزياب، گیت فلزیاب بازرسی فرودگاه، دستگاه اکسس کنترل برند zk و suprema

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.