دستگاه حضور و غیاب MultiBio 800

این مدل از محصول کمپانی ZK دستگاه حضور و غیاب MultiBio 800 می باشد.

دستگاه حضور و غیاب MultiBio 800 با امکانات چهره – کارت – اثر انگشت – رمز بوده و این امکان را داشته که بتوان از هر کدام از قابلیتها به صورت جدا یا به صورت ترکیبی جهت شناسایی استفاده نمود.

دستگاه حضور و غیاب MultiBio 800

سنسور اثر انگشت

در این دستگاه حضور و غیاب سنسور اثر انگشت با کیفیت 500 DPI استفاده شده که امکان اسکن با کیفیت از اثر انگشت را دارا بوده و نیز قابلیت گرفتن اثر انگشت در صورتی که زاویه دار هم گذاشته شده باشد امکان پذیر میباشد.

کارت RFID

در سیستم حضور و غیاب MultiBio 800  امکان استفاده از کارت RFID هم وجود داشته که امکان استفاده در باشگاه ورزشی و نیز نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی و مدارس و غیره هم امکان پذیر می باشد.

سیستم تشخیص چهره

همانطور قبلا هم توضیح داده شده در سیستم شناسایی چهره در دستگاههای حضور و غیاب ملاک نقطه گذاری بر روی اسکلت صورت می باشد و این امر باعث گردیده که هر گونه تغییرات در صورت مانند کلاه – ریش – آرایش اختلالی در سیستم شناسایی چهره به وجود نمی آورد.

دستگاه کنترل تردد

دستگاه کنترل تردد MultiBio 800 به عنوان یک سیستم اکسس کنترل عمل نموده و امکان مدیریت درب و زمانبندی درب در آن قابل انجام میباشد در این سیستم اکسس کنترل با داشتن رله داخلی امکان ارتباط با انواع قفل برقی 12ولتی وجود دارد.همچنین با داشتن پورت rs485 می توان با ماژول اثر انگشت FR1200  برای ارتباط با دستگاه مورد استفاده قرار داد.این ماژولها در درب ورودی نصب شده و از طریق پورت RS485 دیتاهارا به دستگاه منتقل می نماید.تخلیه اطلاعات در این دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد هم از طریق USB و هم از طریق پورت شبکه به وسیله نرم افزار کنترل تردد امکان پذیر میباشد.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب 


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب، راکت بازرسي بدني، نرم افزار باشگاه ورزشی، دستگاه گشت و نگهبانی wm5000x1، دستگاه ايکس ري، گيت فلزياب، گیت فلزیاب بازرسی فرودگاه، دستگاه اکسس کنترل برند zk و suprema

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو + دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.