دستگاه سیگنال یاب موبایل

راکت بازرسی بدنی


دستگاه سیگنال یاب موبایل

دستگاه سیگنال یاب موبایل با فرکانس یاب کنکور،دستگاهی است که با آن می‌توان امواج تجهیزات رادیویی مانند گوشی موبایل را پیدا نماید . این تجهیزات را در سالن‌های امتحانات کنکور، امتحانات نهایی مدارس جهت جلوگیری از ورود غیر مجاز تلفن همراه یا وسایل الکترونیکی مشابه به داخل جلسات امتحان،قرار داده و به آسانی می‌تواند آنها را شناسایی نماید و ازهرگونه تقلب توسط داوطلب جلوگیری کند. این سخت افزار با نام دستگاه سیگنال یاب موبایل یا فرکانس یاب کنکور در بازار می باشد.

دستگاه سیگنال یاب موبایل

تفاوت دستگاه سیگنال یاب و شنودیاب با راکت بازرسی بدنی چیست ؟

با افزایش استفاده از این دستگاهها در سیستم های آموزشی و کنکور، اکثر افرادی که قصد خرید این نوع کالاها را دارند،این سئوال برایشان به وجود آمده که، تفاوت سیگنال یاب و فلزیاب دستی در چیست. این نکته را باید اعلام کرد که کارایی این دو محصول همانند هم نبوده و کارکرد آنها متفاوت است.

tafavot sig

راکت موبایل یاب md:

یک دستگاه فلزیاب بوده که با بکارگیری ازامواج مغناطیسی هر نوع فلزآهنی یا غیرآهنی که دراین میدان مغناطیسی قرار بگیرد را شناسایی مینماید. به علت اینکه درگوشی تلفن همراه هم از قطعات الکترونیکی زیاد فلزی وجود دارد به وسیله راکت بازرسی بدنی کنکور و گیت بازرسی بدنی فرودگاه شناسایی میگردد.امادر دستگاههای سیگنال یاب به وسیله مکانیزم شناسایی امواج رادیویی و همینطور فرکانس وسایل الکترونیکی کار می‌کند. سیستم به کار گرفته شده دراین نوع دستگاهها با امواج رادیویی و فرکانس موبایل را به راحتی پیدا مینماید.

یکی از راه های تقلب با گوشی که در قدیم و در حال حاضر هم به اشتباه در ذهن مردم جای گرفته این است که فویل آلومینیوم دور گوشی تلفن همراه پیچیده که سیگنال موبایل را قطع کنند و متاسفانه در یکسری از سایتها هم آموزش دور زدن دستگاه های گوشی یاب یا چگونه  فلزیاب را گول بزنیم وجود دارد که یک عهده گول این سایتها را می خورند.در کل با توجه به اینکه در یکی از پست ها هم در این خصوص توضیح دادیم این امکان توسط راکت ها امکان پذیر نمی باشد.

آموزش دور زدن راکت بازرسی بدنی

فرکانس یاب یا دستگاه سیگنال یاب موبایل چیست ؟

سیگنال یاب یا فرکانس یاب یک سخت افزار کنترل تردد فرکانس رادیویی (RF) بوده که  شناسایی امواج رادیویی یا RF مانند بیسیم،میکروفون مخفی بی‌سیم، تلفن همراه، دوربین مخفی بیسیم، تجهیزات شنود و … کاربرد دارد.

دستگاه سیگنال یاب موبایل

سیگنال یاب فرکانس یا امواج رادیویی که به وسیله وسایل بیسیم در یک محدوده معین تولید شده، را شناسایی نموده و از طریق بوق هشدار به شما اعلام میکند. در دستگاه سیگنال یاب امکان تنظیم نمودن میزان حساسیت درپیدا کردن امواج یا فرکانسها را دارد.

دستگاه سیگنال یاب موبایل را در مکان هایی مانند ماشین – سالن جلسات – دانشگاهها – مکان های نظامی – ادارات دولتی – آزمون امتحانات مدارس – آزمون کنکور -منزل و … استفاده کرد.همینطور این دستگاه امکان شناسایی امواج  GSM، GPRS، UHF، VHF را نیز داشته و به شما در کشف وسایل کمک می نماید.

نحوه کار با دستگاه فرکانس یاب موبایل

جهت کشف سیگنال‌ و فرکانس‌، باید در ابتدا دستگاه را روشن نموده و در محیطی که قصد کشف دارید قدم بزنید. اگر دستگاهی در آن محیط باشد امکان شناسایی آن به محض اینکه در فاصله 5 متری از آن دستگاه قرار بگیرید آلارم دستگاه به صدا درآمده و چراغ های روی آن روشن می شود.هر چقدر به آن جسم مورد نظر نزدیک میشوید، آلارم آن سریعترخواهد شد.


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب، راکت بازرسي بدني، نرم افزار باشگاه ورزشی، دستگاه گشت و نگهباني، دستگاه گشت و نگهبانی wm5000x1، دستگاه ايکس ري، گيت فلزياب، گیت فلزیاب بازرسی فرودگاه، دستگاه اکسس کنترل برند zk و suprema

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

8 + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.