دستگاه حضور و غیاب مدل 38789

دستگاه حضور و غیاب مدل 38789 یک سخت افزار با قابلیت کارت و اثرانگشت میباشد که امکان تشخیص چهره را دارد.

صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی به صورت لمسی و نیز cpu قدرتمند به صورت دو هسته ایی باعث گردیده که این دستگاه حضور و غیاب سرعت بالایی داشته باشد . این دستگاه گونه ایی ساخته شده که میتوان به عنوان یک اکسس کنترل ساده نیز از آن استفاده نمود و مدیریت درب را به عهده گرفت . در این دستگاه با داشتن رله داخلی و ارتباط با قفل برقی  این امکان رانیزداشته که بتواند به وسیله سیستم زمانبندی درب فرمان تائید و عدم تائید را به قفل صادر نماید.

دستگاه حضور و غیاب مدل 38789

یکی دیگر از قابلیتهای این دستگاه حضور و غیاب ، نصب بسیار آسان و لینک شدن با گیت کنترل تردد  می باشد، روند کار همانند نصب بر روی درب معمولی بوده فقط با این تفاوت که فرمان به برد دستگاه گیت صادر می شود .از مشخصه های بسیار خوب در این دستگاه میتوان به کیفیت بسیار بالا قطعات و نیز سنسور چهره این دستگاه اشاره نمود دستگاه حضور و غیاب  38789 پیشرفته ترین دستگاهی است که با انجام اسکن از صورت و انجام رمز نگاری از اسکلت بندی صورت یا به اصطلاح کدگذاری در فواصل نقطه های مختلف صورت می تواند در کمتر از 1 ثانیه شناسایی چهره را به راحتی انجام داده و همینطور تغییرات ظاهری ایجاد شده در صورت مانند عینک طبی یا آفتابی داشتن ریش و آرایش مو  باعث به وجود آمدن اختلال در دستگاه نشده و شناسایی را به راحتی انجام می دهدتاثیری در عملکرد آن ندارد.

سنسور اثر انگشت در این دستگاه حضور و غیاب  و کنترل تردد از نوع Silk Id می باشد در این نوع مدل از سنسور های اثر انگشت این امکان وجود داشته که اثر انگشت هایی که مرطوب و یا مخشوش شده را شناسایی کرده و امکان ثبت اثر انگشت تا360 درجه را هم دارد این بدان معنی است که کاربر درصورتی که انگشت خود را با زاویه خاصی گذاشته باشد این سنسور با توجه به شیارهای اثر انگشت و موارد  بیومتریک شناسایی را سریع انجام داده و درصد خطا را به صفر می رساند. همینطور به علت تماس نداشتن مستقیم اثر انگشت با سنسور عمرسیستم بالا می رود.

دستگاه حضور و غیاب مدل 38789

دستگاه حضور و غیاب مدل 38789 با داشتن حالت مادون قرمز این امکان را داشته که در محیطهای باز و همین طور در زیر نور مستقیم خورشید و نیز در جاهایی که نور کمی وجود دارد و یا محیط تاریک است به راحتی شناسایی صورت را انجام می دهد .

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب 


مهرپردازش ارائه دهنده تجهیزات و خدمات در حوزه انواع دستگاه حضور و غیاب ، دستگاه کنترل تردد ، دستگاه گشت و نگهبانی ، اسکنر اثر انگشت ، دوربین مداربسته با برند zk و suprema

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.