دستگاه حضور و غیاب G3قسمت دوم

در این قسمت به ادامه توضیحات در خصوص دستگاه حضور و غیاب G3قسمت دوم می پردازیم:

صفحه نمایش لمسی

دستگاه حضور و غیاب G3 دارای صفحه نمایش لمسی می باشد. این دستگاه با توجه به داشتن منوی فارسی و بسیار ساده و در عین حال با تاچ قوی این امکان را برای کاربر به وجود آورده که به راحتی از سیستم استفاده نماید. در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تشخیص چهره G3 امکان نمایش گزارشات بر روی صفحه دستگاه امکان پذیر می باشد.

سیستم کنترل دسترسی

دستگاه G3 علاوه بر سیستم حضور و غیاب دارای سیستم کنترل دسترسی نیز می باشد این دستگاه با داشتن رله داخلی با انواع قفل برقی – درب اتوماتیک – گیتهای نفر رو – راهبند ارتباط میگیرد.در دستگاه حضور و غیاب G3 امکان ذخیره سازی محدوده زمانی برای گروه و فرد نیز بوده و این امکان را به وجود آورده که فرد مورد نظر در ساعات مشخص شده جهت تردد اقدام نمایند.در دستگاه G3 این امکان وجود دارد که هم به عنوان سیستم حضور و غیاب و هم کنترل دسترسی استفاده نمود

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره G3 (قسمت دوم)

پردازشگر بی نظیر

بکارگیری از سی پی یو دو هسته ای ۱٫۲ GHz در دستگاه حضور و غیاب G3 یکی از تغییرات مهم در سیستم سخت افزاری این دستگاه است. دستگاه حضور و غیاب G3 دارای حافظه قوی  ۱۲۸ MB RAM و ۲۵۶ MB Flash،بوده که عمل تشخیص چهره و شناسایی اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه انجام می دهد.

نمای دستگاه حضور و غیاب

ظاهر دستگاه حضور و غیاب G3  با  مدلهای Uface  و iFace شباهت بسیاری دارد. تغییر در سنسور اثرانگشت و افزایش نورهای مادون قرمز جهت شناسایی در تاریکی دستگاه G3 را به یکی از قویترین دستگاهها تبدیل کرده است.

سیستم عامل لینوکس 

در firmware به روز شده دستگاه های حضور و غیاب  Green Label علاوه بر ساختار قوی و سرعت دستگاه امکان دیگری به نام سرور هم داشته که دیتاهای تردد به صورت آنلاین در برنامه مورد نظر تخلیه می گردد.در این دستگاه حضور و غیاب تعیین سطح دسترسی برای افراد مختلف  در دستگاه G3 امکان پذیر است.

دستگاه حضور و غیاب G3قسمت دوم
به طور کلی دستگاه حضور و غیاب G3 دارای الگوریتم شناسایی تشخیص چهره، کارت، سنسور اثرانگشت،کد،پورت شبکه، CPU دوهسته ای با سیستم عامل Linux، سیستم اکسس کنترل (Access Control) ، صفحه نمایش رنگی لمسی- دارای زبان فارسی و تقویم شمسی – بوده و می توان به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب  و کنترل دسترسی که قابلیت رقابت با دستگاههای کره ایی را دارد اشاره نمود.


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب ،ليست قيمت دستگاه کنترل تردد ، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب،راکت بازرسي بدني،نرم افزار باشگاه ورزشي، دستگاه گشت و نگهباني ،دستگاه ايکس ري، اسکنر اثر انگشت ،گيت فلزياب، دوربين مداربسته با برند zk و suprema

لطفا به ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.