خرید دستگاه حضور و غیاب و رعایت نکات کلیدی آن

در این پست قصد داریم که در مورد خرید دستگاه حضور و غیاب و رعایت نکات کلیدی آن صحبت کنیم:

با وجود مدل های بسیار زیاد و گسترده از دستگاه حضور و غیاب که در بازار به وفور یافت می شود، انتخاب مدل مناسب که به درد کسب و کار شما بخورد کار دشواری است. در پست زیر متخصصین تیم ما چند نکته کوچک اما مهم را در خصوص چیز هایی که باید درهنگام خرید دستگاه حضور و غیاب به دنبالش باشید را ذکر کرده اند.

خرید دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب 38787
خرید دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب 38311
خرید دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب G3
خرید دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب Biolitenet
  1. قابلیت انعطاف پذیری در ثبت ورود و خروج

به دنبال سیستم حضور و غیابی  بگردید که به کارمندان این اجازه را بدهد زمان ورود و خروج را به روش های متفاوتی ثبت و ضبط کنند. مثلا از طریق یک کامپیوتر متصل به اینترنت، گوشی هوشمند، تبلت، دستگاه حضور و غیاب و یا تلفن.

  1. نگهداری زمان های دقیق

بهترینِ دستگاه حضور و غیاب، آنهایی هستند که این تضمین را به مدیران می دهند که پرداختی حقوقکارمندان، پرداختی به ازای ساعت های واقعی کار آن ها باشد و نه به ازای ساعت هایی که در برنامه کاریشان ذکر شده است.

  1. توانایی ثبت تمامی مسائل مهم درباره ساعت ورود و خروج

مطمئن شوید که انتخاب می کنید، تمامی نیازهای مرتبط به زمان شما را برطرف می کند. نه اینکه فقط کار کنترل تردد کارمندان را انجام دهد. این نیاز های مختلف، کارهایی از قبیل مدیریت برنامه های کاری کارمندان و مدیریت تمامی محاسبات ساعات مرخصی ها و اضافه کاری  است.

  1. سازگاری با موبایل

از زمانی که بسیاری از مدیران کار هایشان را خارج از دفتر کار یا شرکت انجام می دهند، نیاز آن ها به سیستمی که قابلیت نظارت از راه دور را داشته باشد بیشتر شده است. از این رو داشتن قابلیت کنترل از طریق گوشی در دستگاه  حضور و غیاب بسیار مهم است. این قابلیت به مدیر این امکان را می دهد که از هر مکانی که می خواهد به سیستم، دسترسی داشته باشد. این قابلیت علاوه بر نظارت بر ورود و خروج کارمندان، بر مکان هایی که آن ها استقرار دارند هم نظارت دارد و این امکان را به مدیر می دهد که از کار کردن آن ها مطمئن باشد.پس برای مدیرانی که خیلی کم در شرکت خود حضور دارند در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب بهتر است از قابلیت نرم افزار جهت ارتباط با گوشی موبایل اطمینان کامل را کسب کنند.

  1. آسانی استفاده

به دنبال سیستم هایی با رابط کاربری آسان و استفاده راحت باشید. یک مانیتور ساده و همچنین رابط و قابلیت استفاده از طریق کارمندان را داشته باشد.

  1. قابلیت اثربخشی

در خرید دستگاه حضور و غیاب موردی را حتما بررسی کنین و آن این است که مثلا نرم افزار حضور و غیاب نصب شده قابلیت ارتباط با نرم افزارهای دیگر را نیز داشته باشد، مثلا برنامه های مرتبط به لیست کارمندان یا برنامه هایی که شما از آن ها استفاده می کنید.

  1. هشدارهای به موقع و کارآمد

برخی از نرم افزارها مخصوصا نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته در صورت اضافه کاری کارمندان یا فراموش کردن آن ها در ساعت زدن حین ورود و خروج، هشدار می فرستند. این موارد می تواند در کنترل هزینه های کسب و کار مفید باشد.

  1. کاربرد های سیستم درباره نظارت حسابرسین مالی

قابلیت مشاهده داده های واقعی دستگاه حضور و غیاب بدون هیچ تغییری، آن هم وقتی که توسط مسئول، یا حتی خود مدیر انجام شود، می تواند یک امتیاز مثبت برای کسب و کار در این دست ادارات ثبت می کند.


مهرپردازش ارائه دهنده تجهیزات و خدمات در حوزه لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب ، دستگاه کنترل تردد ، بهترین دستگاه گشت و نگهبانی ZK PT100 ، اسکنر اثر انگشت ، راکت بازرسی بدنی ،گیت بازرسی فلزیاب، دوربین مداربسته با برند zk و suprema

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.