دستگاه حضور و غیاب و هزینه آن در سازمان


در این مقاله در خصوص دستگاه حضور و غیاب و بررسی هزینه آن در سازمان صحبت می نمائیم.

دستگاه حضور و غیاب و بررسی هزینه آن در سازمان

به طور کلی هزینه های یک دستگاه حضور و غیاب به انتخاب کاربر بین سیستم های Cloud-based و On-premises بستگی دارد.

سیستم های Cloud-based هزینه های ماهیانه کمتری دارند در حالی که سیستم های On-premises هزینه بالاتری در یک بازه زمانی یکسان دارند.

در سیستم On-premises شما تمام هزینه ها را در ابتدا می پردازید. در این صورت شما باید انتظار پرداختن مبالغ زیادی برای نرم افزار حضور و غیاب، جواز برای هر کارمند و نصب را داشته باشید. بعد از آن هزینه ماهیانه ای برای سرویس نخواهید داشت. هرچند معمولا هیچ پشتیبانی دیگری و یا ارتقای نرم افزاری با پرداخت اول وجود نخواهد داشت و برای این ها باید علاوه بر هزینه اولیه، ماهیانه هم مبلغی را پرداخت.

دستگاه حضور و غیاب و بررسی هزینه آن در سازمان
دستگاه حضور و غیاب و بررسی هزینه آن در سازمان

برای یک سیستم Cloud-based بیشتر هزینه های سرویس به ازای هر کارمند محاسبه می شود. به این گونه که نرخی برای هر کارمند برای یک ماه تعیین شده و آن نرخ به عنوان هزینه ماهیانه آن کارمند است. البته بعضی از سرویس ها هم حداقل هزینه ماهیانه ای علاوه بر این دارند.

در این قسمت مقالات مرتبط را مطالعه نمائید

مزایای مختص دستگاه حضور و غیاب

علاوه بر سود اصلی این سیستم ها که بی نیاز کردن شما از کنترل دستی ساعات تردد و کار کارمندانتان است، استفاده از دستگاه حضور و غیاب ارزان مزایای دیگری هم در داشتن این سیستم ها هست.

  • دادن اطلاعات ساده و درست و دقیق از امور پیچیده مالی یک دستگاه حضور و غیاب اطلاعات پیشرفته ای از ساعات کاری و میزان کار به مدیر می دهد. و میزان حقوق هر فرد را هم می تواند مبتنی به ساعت کارش محاسبه کند.

دستگاه حضور و غیاب و بررسی هزینه آن در سازمان

یک نگاه ریزبینانه به هزینه های کاری و پرداختی کارکنان و همچنین بررسی جاهایی که می توان در آن ها تغییر اعمال کرد، خود می تواند راهی برای کاهش هزینه ها باشد. برخی از غول های این زمینه معتقدند که شرکت می تواند از طریق اتوماتیک کردن سیستم های کنترل تردد و حضور و غیاب پرداخت های اضافی به کارمندان را تا ۵ درصد کاهش دهد.

  • تبادل آنی اطلاعات

به گفته صاحبین این مشاغل، دستگاه حضور و غیاب داده ها را به محض اتفاق افتادن ثبت می کنند.به عبارت دیگر این دستگاه ها قادر به گزارش دادن لحظه ای ساعات کاری، برنامه شیفت ها و مرخصی ها هستند.

دستگاه حضور و غیاب و بررسی هزینه آن در سازمان

  • کارمندان خوشحال تر و راضی تر این سیستم ها معمولا می توانند میزان نارضایتی را کاهش دهند. نه تنها کارمندان بلکه مدیران، تمامی لیست کارکنان، منابع انسانی و صاحبین مشاغل، پس از استفاده از این سیستم ها احساس رضایت بیشتری دارند. به گفته ارائه دهندگان بزرگ این سیستم، اطلاعات نامطمئن و کم دقت و با سرعت کم ارتباط در لیست کارکنان، همچنین اشتباه در ورودی اطلاعات و ناتوانی در بررسی عملکرد، هزینه کارکنان و مسائل مالی ، همه افراد مرتبط به یک کمپانی را آزار می دهد.
  • کنترل تردد کارمندان در بیشتر این سیستم ها، کارمندان به طور مستقیم به این سیستم ها دسترسی دارند. این به آن ها اجازه می دهد که ساعاتشان را چک کنند، درخواست مرخصی بدهند و برنامه کاریشان را ببینند. این قابلیت که رابط کاربری ساده را به ارمغان می آورد، نیاز مدیران را برای پرسش از زمانهای کاری کارمندان کم می کند و نیاز به نیروی کار برای چک کردن ساعات حضور کارکنان را برطرف می کند.
  • دقت بیشتر بزرگان این تجارت در این باره معتقدند که دستگاه حضور و غیاب ، دقت کار را بالا می برند. سیستم های ارتقاءیافته از وارد کردن اطلاعات غلط و نامطمئن توسط کاربران جلوگیری می کند، به گونه ای که نیاز به استخدام کارمندانی برای نظارت بر این امر را به صفر می رساند.
  • محاسبه اضافه کاری ها دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد، نگرانی و ناراحتی فرد را برای محاسبه دستی ساعات اضافه کاری که غالبا با خطا همراه است را برطرف می کنند.یک دستگاه حضور و غیاب، زمان معمول کاری و همچنین زمان اضافه کاری را محاسبه می کند. به ویژه این که این قابلیت می تواند بسیار کارآمد باشد در صورتی که شما در شرکت خود کارمندانی با کار های مختلف و به طبع با حقوق های متفاوت به ازای هر ساعت داشته باشید.
  • مزایای بیمه ای

    این سیستم ها ابزار های بسیار خوبی برای محاسبه میزان پرداختی بیمه ها هستند. بسیاری از شرکت های بیمه برای ارائه خدمات نیازمند داشتن اطلاعات درباره مجموع ساعات کاری کارمندان هستند. نرم افزار های حضور و غیاب دریافت این اطلاعات را ساده تر و راحت تر می کند.


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب، راکت بازرسي بدني، نرم افزار باشگاه ورزشی، دستگاه گشت و نگهباني، دستگاه ايکس ري، گيت فلزياب، گیت فلزیاب بازرسی فرودگاه، دستگاه اکسس کنترل برند zk و suprema


dfgdg


لطفا به ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.