راکت موبایل یاب


راکت موبایل یاب چیست

راکت موبایل یاب یکی از نیازهای مهم در هر مدرسه یا آموزشگاه و موسسات آموزشی و دانشگاهها است.

آنچه در این صفحه می‌خوانید

به وسیله این نوع راکت بازرسی بدنی امکان شناسایی گوشی موبایل هندزفری شارژر فلش مموری و هر گونه فرستنده و گیرنده امکان پذیر است. در کل از نگرانی های مجموعه های آموزشی استفاده دانش آموزان از موبایل در جلسات امتحان بوده و انجام تفتیش بدنی به صورت دستی هم باعث پایین آمدن سطح امنیت و اینکه این نوع بازرسی بدنی هیچ وقت به صورت کامل انجام نشده و امکان پنهان نمودن اشیاء در قسمت های مختلف بدن وجود دارد.

این مدل از راکت بازرسی بدنی با امکان شناسایی دقیق مخصوص محیط های آموزشی و دانشگاهی  و موسسات و ادارات است.

راکت موبایل یاب

راکت موبایل یاب یک دستگاه قابل حمل بوده که امکان جا به جا کردن از یک مکان به مکان دیگر را دارد. این سخت افزار دارای حساسیت بالا و از طریق امواج مغناطیسی امکان شناسایی قطعات الکترونیکی و فلزات را دارا است. از راکت های بازرسی بدنی جهت شناسایی فلزات آهنی و غیر آهنی استفاده می شود.

راکت موبایل یاب دارای باطری و شارژر بوده و توانایی نگهداری شارژ بالایی را داشته و این عمل باعث بالا بردن سطح حساسیت دستگاه می گردد. راکت بازدید بدنی دانش آموز دارای حالت ویبره و آلارم بوده و طراحی ارگونومیک در بدنه و بکار بردن پلاستیک نرم در دسته این راکت استفاده آن را برای نگهبان آسانتر می نماید.

شما می توانید جهت مشاهده این مدل از راکت بازرسی بدنی با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

 


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب، راکت بازرسي بدني، نرم افزار باشگاه ورزشی، دستگاه گشت و نگهباني، دستگاه گشت و نگهبانی wm5000x1، دستگاه ايکس ري، گيت فلزياب، گیت فلزیاب بازرسی فرودگاه، دستگاه اکسس کنترل برند zk و suprema

لطفا به ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.