نرم افزار کنترل تردد حضور و غیاب Biostar(قسمت دوم)

در قسمت میخواهیم در خصوص نرم افزار کنترل تردد حضور و غیاب Biostar(قسمت دوم) توضیحاتی را مطرح نماییم.

مدیریت در ب های آسانسور ها

دستگاه های کنترل تردد سوپریما به کاربر اجازه استفاده از تمامی امکاناتش را برای درب ها و دستگاه های متصل می دهد. دستگاه هایی از قبیل درب ها، هشدار ها و دکمه های خروج. هر درب می تواند توسط بیشتر از دو دستگاه اداره شود و وقتی دو دستگاه به یک درب متصل هستند، مدیر می تواند کنترل دستگاه ها را هم کنترل کند. دستگاه کنترل تردد سوپریما همچنین شما را قادر به کنترل تردد آسانسور ها با دستگاه های مدل BioEntry Plus، Xpass و Xpass S2 می کند. این پروسه پیچیده از طریق یک سخت افزار  Secure I/O ساده شده و قابل کنترل می شود.

نرم افزار کنترل تردد حضور و غیاب Biostar

این دستگاه ها همچنین قابلیت اعمال تنظیمات ویژه ای برای مدت زمان باز ماندن درب های آسانسور یا تایمر برای زمانبندی خاص آسانسور را در اختیار شما قرار می دهد. اجرای این تنظیمات هم غالبا با زنگ هشدار، ارسال سیگنال ، نمایش هشدارها و ارسال اتفاقات به آدرس ایمیل کاربر همراه است.ضمنا، مدیران یا اپراتور های دستگاه می توانند از راه دور، درب ها را باز و بسته کنند و یا ساعات هشدار را تغییر دهند.

مدیریت محوطه

دستگاه های کنترل تردد سوپریما به کاربر اجازه کنترل کامل بر محوطه های دلخواه را می دهد. محوطه ها می توانند توسط دستگاه های متصل به دستگاه مادر (ارباب) تعیین شوند. همچنین دستگاه ها می توانند بیش از ۴ محوطه را پوشش دهند. این محدوده ها برای افزایش کنترل تردد با کار هایی مانند کنترل بازگشت و شناساندن محوطه هایی با ورودی محدود در دستگاه گنجانده شده اند. همچنین می توان در هر محوطه تغییرات خاصی مانند هشدار ساعت و هشدار آتش را نیز اعمال کرد. این دستگاه ها همچنین می توانند اطلاعات محدوده ها و تنظیماتشان و دستگاه های مختلف را همگام و هماهنگ سازند.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه های کنترل تردد ورژن ۲/۱ به بالای نرم افزار کنترل تردد حضور و غیاب Biostar علاوه بر کنترل تردد، تمامی امکانات دستگاه های حضور و غیاب(که در پست های قبل توضیح داده شده بود) را دارند.نرم افزار کنترل تردد حضور و غیاب Biostar به کاربران خود اجازه می دهد تا تمام تنظیمات و خدمات حضور و غیاب را در دستگاه های BioStation، X-Station، BioStation T2 و FaceStation در اختیار داشته باشند. این دستگاه ها درباره چگونگی ضبط اطلاعات هم گزارش می دهند (قبل تر گفته بودیم که کنترل تردد از طریق مختلفی صورت پذیر است). همچنین صفحه نمایش دستگاه به کاربر این اختیار را می دهد تا بتواند ساعت زدن کاربران دیگر را نیز در آن واحد رصد کند.


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب ،بهترين دستگاه حضور و غياب ،ليست قيمت دستگاه کنترل تردد ، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب،راکت بازرسي بدني،نرم افزار باشگاه ورزشي، دستگاه گشت و نگهباني ،دستگاه ايکس ري، اسکنر اثر انگشت ،گيت فلزياب، دوربين مداربسته با برند zk و suprema

لطفا به ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.