سئوالات در مورد دستگاه حضور و غیاب

در اینجا میخواهیم در خصوص سئوالات در مورد دستگاه حضور و غیاب صحبت کنیم

سئوالات در مورد دستگاه حضور و غیاب

در زیر سئوالات در مورد دستگاه حضور و غیاب قرار داده شده است.لطفا تمامی مطالب را به دقت مطالعه کرده تا خرید خود را به درستی انجام دهید.

تفاوت اصلی دستگاه حضور و غیاب  بیومتریک با کارت ساعت های قدیمی چیست؟

مقایسه کارت ساعت های ساده قدیمی با سیستم های پر از امکانات امروزی مانند قیاس یک دوچرخه با یک ماشین اسپرت است.کارت ساعت ها ورودی دستی اطلاعات دارند و خیلی از افراد همه روزه چیزهای زیادی را فراموش می کنند.و اینکه اصلا مهم نیست که کارمندان شما، باهوش یا کم هوش، حواس جمع یا حواس پرت باشند، مهم این است که آن ها انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند.

هر سیستم ثبت ساعت دستی، نیازمند چندین ورودی، محاسبه تقریبی و حدسی و در نهایت جمع آوری همه آن ها و وارد کردن دستی آن ها است که در این روش هم سرعت کار پایین تر است و هم احتمال خطا بیشتر است.از سوی دیگر، یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به صورت لحظه ای ساعت ها را ثبت می کند، با شغل های مختلف و حقوق های مختلف تطبیق می دهد و اطلاعات مرخصی ها را گزارش می دهد.

در این کار هیچگونه حدس و شانسی دخالت ندارد. علاوه بر همه این ها لازم به ذکر است که در سیستم های Cloud-based قابلیت های بیشتری هم در اختیارقرار داده می شود.

سئوالات در مورد دستگاه حضور و غیاب
سئوالات در مورد دستگاه حضور و غیاب

کدامیک از انواع کارت ساعت ها با سیستم حضور و غیاب سازگار هستند؟

دستگاه حضور و غیاب چند گزینه استفاده پیش روی شما می گذارند. امروزه زمان زیادی از استفاده از کارت ساعت های قدیمی با کارت می گذرد. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند.

آیا بین یک دستگاه حضور و غیاب معمولی و یک دستگاه حضور و غیاب تفاوتی وجود دارد؟

هر سیستم حضور و غیابی که در آن از فناوری بیومتریک استفاده شود، به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک است.زیرا تقریبا درهمه مواردی که نیاز به سیستم وجود دارد و همچنین ساعت زدن به صورت فیزیکی و حضوری انجام می گیرد، بهترین انتخاب، سیستم های بیومتریک هستند. حال یک تفاوت کوچک بین دو نوع این سیستم وجود دارد.

دستگاه های بیومتریک غالبا در مشاغلی استفاده می شوند که در آن باید فرد خاصی ساعت بزند. این باعث می شود که یک کارمند نتواند به جای دیگری ساعت بزند و همچنین تایید می کند که چه کسی ساعت می زند.تنها سیستم هایی که کاربرد های بیومتریک ندارند آن هایی هستند که نیازی به آن ندارند و به جای آن از کامپیوتر ها و موبایل ها استفاده می کنند.

آیا باید از کارت ساعت قدیمی و دستگاه حضور و غیاب همزمان استفاده کرد؟

خیر!

بسیاری از مشاغل روش ساعت زدن از طریق کامپیوتر، موبایل و یا تلفن را بسیار ساده تر و ارزان تر می بینند. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.

در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. برای کسانی که نمی خواهند ماهیانه و در مدت زمان مبلغی پرداخت کنند، کارت ساعت ها بهتر هستندکه کارمندان کارت می زنند. اما افرادی که برای ثبت غیبت ها و دیرکرد ها اهمیت قائلند  بهتر است که از یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک استفاده کنند.


لينک مرتبط

عملکرد دستگاه حضور و غياب ،ليست قيمت دستگاه کنترل تردد ، ليست قيمت دستگاه حضور و غياب،راکت بازرسي بدني،نرم افزار باشگاه ورزشی، دستگاه گشت و نگهباني ،دستگاه ايکس ري ، اسکنر اثر انگشت ،گيت فلزياب ،گیت فلزیاب بازرسی فرودگاه دستگاه اکسس کنترل -برند zk و suprema

5/5 - (1 امتیاز)